قیمت هدفون سامسونگ

هندزفری سامسونگ

 همان قدر که انتخاب گوشی تلفن همراه اهمیت دارد، برخی از تجهیزات گوشی تلفن همراه هم در درجه‌ی اول اهمیت هستند. هدفون، هدست و هندزفری از تجهیزات صوتی هستند که قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن همراه، تلویزیون، لپ‌تاپ و تبلت را دارند و تجربه‌ی شنیدن موسیقی، فیلم و سریال را بهبود می‌بخشند. هدفون، هدست و هندزفری سامسونگ از کیفیت ساخت و نوآوری بسیار بالایی برخوردار و جزو بهترین‌های بازار هستند. 
سامسونگ یکی از برندهای معروف و سرشناس در حوزه‌ی الکترونیک و دیجیتال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. محصولات این برند خصوصاً هدفون headphone و هندزفری‌های آن از طراحی بسیار جذاب و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند و با رنگ‌های مختلف همراه با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.


انواع هدفون، هدست و هندزفری سامسونگ

هندزفری های سامسونگ از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds از جدیدترین تجهیزات جانبی این برند است. این مدل هدفون از طراحی کاملاً پلاستیکی برخوردار است و شکل بدون لبه آن ظاهری جدید و متفاوت ایجاد می‌کند. کیف شارژ این هدفون یک قطعه پلاستیکی ساده و مستطیلی است و محیط داخلی این کیف فضای کافی برای قرار دادن هدفون‌ها برای شارژ و همچنین محافظت از آن‌ها را دارد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds دارای مدل پرو Pro هم هست که از امکانات ویژه‌تری برخوردار است و قیمت بالاتری دارد. 
در کنار هندزفری های بی سیم سامسونگ، گروهی دیگر از هدفون‌های سامسونگ دارای نگه‌دارنده‌ی گردنی هستند. این مدل‌ها برای مکالمه، گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی مناسب هستند و قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به مدل‌های Buds دارند. هندزفری های بی سیم سامسونگ wireless headphones از طریق بلوتوث امکان اتصال به گوشی‌های تلفن همراه و سایر دستگاه‌ها را ممکن می‌سازند. این مدل‌ها به هندزفري بلوتوث سامسونگ هم معروف هستند. 
برخی از مدل‌های هندزفری‌های سامسونگ مانند مدل Level U Pro دارای ویژگی‌های خاص مانند Noise Cancelling Microphone هستند که صدای بالایی به کاربر ارائه می‌دهند و نویز را تا درصد قابل‌توجهی کاهش می‌دهند. 
گروهی دیگر از هندزفری‌های سامسونگ، مدل‌های با سیم هستند. این گروه ارزان‌ترین مدل‌های هستند که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. این هندزفری‌ها دو گوشی دارند و از طریق جک مخصوص به گوشی موبایل، لپ‌تاپ و تبلت متصل می‌شوند. پیش از خرید بهتر است به‌اندازه‌ی جک توجه کرد که متناسب با ورودی دستگاه باشد. هندزفری‌ با سیم سامسونگ باتری ندارد و در هر لحظه بدون ترس از تمام شدن شارژ می‌توان از آن استفاده کرد. این مدل هم از برخی از امکانات خاص هندزفری های بی سیم سامسونگ مانند میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا و قابلیت برقراری مکالمه برخوردار است. ضمن اینکه برخی از مدل‌ها رم خور و برای ورزش، سفر و باشگاه بسیار مناسب هستند.


خرید آنلاین هدفون، هدست و هندزفری سامسونگ

برای خرید اینترنتی انواع هندزفري سامسونگ می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرد. این فروشگاه مجموعه‌ای از بهترین هندزفري اورجينال برندهای جهانی همچون اپل و سامسونگ را گردآوری کرده است. نقد و بررسی تخصصی تمامی هدفون، هدست و هندزفری سامسونگ در سایت دیجی‌کالا موجود است که بهتر است پیش از خرید مطالعه شوند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *